3.2.11

Godter...

Disse håndledsvarmere sendte jeg afsted til Kunstfabrikkens Julemarked.

De blev solgt allesammen...
Jeg er også selv helt pjattet med dem - jeg bruger dem her til foråret, hvor vejret blir lidt lunere, så jeg kan gå med vest (i stedet for jakke) - for så er de rare - især hvis man cykler som mig. Og så kan man jo også bedre flashe dem ;)
Faktisk solgte jeg også en gang nogle til en pige der havde leddegigt og der var de åbenbart også helt fantastiske...
Well... Jeg har strikket flere og de er meget snart på vej til Kunstfabrikken...
Der er også andre godter med - jeg prøver at få taget billeder af nogle af tingene inden de ryger afsted...

3 kommentarer:

Albers sagde ...

hej maren
jeg har haft problemer med at finde dig. jeg har en del spørgsmål til dig..bla hvor jeg skal sende dine tjente penge hen.. skriv tilbage til shop@pernillealbers.dk
hej fra pernille albers

Maren sagde ...

Hej Pernille.
Jeg var jo lige her :P
Jeg mailer dig straks...
Knus Maren

Unknown sagde ...

hej
jeg er helt vild med dine håndledsvarmere. Arbejder i en SFO og de ville være super at bruge på legepladsen så man stadig har hænderne frie men alligevel lidt varme. arbejder du efter en opskrift eller fri fantasi. Roder selv med det kreative på min blog så ville gerne prøve kræfter med håndledsvarmere også:-)
hilsen Mette