11.2.11

Godter på vej til Kunstfabrikken...

Nemlig ;)
Der er som lovet flere håndledsvarmere på vej.
(De var nemlig et hit på Julemarkedet.)
Men denne gang har jeg vovet at tilføje lidt gøgl - på den girlie måde ;)
Der er også nogle lækre halsrør - som jeg selv bor i.
Og så er der de frækkeste huer i sailor-stil til mindstemanden og mindstedamen.
Lilla og grå er møg-flabet sammen.

Jeg vil godt undskylde den dårlige kvalitet i billederne... Mit kamera var godt fedtet ind (tak, kære børn), men det lagde jeg først mærke til da jeg for længst havde taget billederne og sad foran puteren. Og jeg gider faktisk ikke tage dem om. Men hey, hvis du bor i det Odenske - så hopper du jo bare forbi Kunstfabrikken :P

1 kommentar:

Albers sagde ...

vi glæder os til de flotte varer.. super skønne.. hej fra pernille