9.4.10

Venter på forløsning...

Jeg har - i de sidste par dage - haft det lidt som Hr. Zebra:
Men nu er mit bachelor-projekt afleveret - li på falderebet her til morgen...
Jeg har skrevet og redigeret hele natten - og det meste af natten i går - så jeg er mildest talt i underskud af søvn.
Jeg lagde mig en halv time i morges... Og hold op, hvor var mit sind... Hmm... Interessant... Ud over at tankerne kørte i ring om narrativ, konstruktion og inklusion var der også fyldt med fantasi-dyr, syrede farver og utallige tanker...
Nu... Er jeg helt ved siden af mig selv. Tror jeg skal sove inden jeg henter Anker... Det er ikke helt gået op for mig, at det er overstået... Altså lige indtil jeg ska op til den mundtlige del af bacheloren... Men ssshh... Ik nu...
Nu vil jeg sove og vente på at boblerne af lettelse brister og spreder sig som små alfer der aer mit sind...

Ingen kommentarer: