1.1.10

GoDt NyTåR

Jeg tror ikke rigtig på nytårsfortsætter - jeg syns man ka sætte sig mål hele året rundt...
Men men men... Jeg vil dog mægtig gerne blive meget meget bedre til at få blogget.
Jeg har mange mange magne ideer i hovedet - de kommer desværre bare aldrig rigtig ud af hovedet. Jeg syns simpelthen ikke jeg har fået tid til det. Måske der kommer bedre tid til det, når jeg er færdig i praktik og starter på min bechelor... Yeah right :P
Hmm... I hvert fald håber jeg på mere liv her på bloggen - ikke mindst fordi jeg syns det er så hyggeligt at følge med i mange andre blogs.

2 kommentarer:

Rikke sagde ...

Jeg håber også på flere indlæg fra din fede blog :0) Kh. Rikke

Maren sagde ...

Hej Rikke.

Tusind tak :D
Hvor hyggeligt at du pludselig dukkede op. Smug-lyn-kiggede li på din blog. Ku ik la være med at smile... Krudt i røven og mor til 3 (2½). Sejt. Og så danser du. Jeg må vist også hellere holde lidt øje med dig ;)
Knus Maren